2010/09/02

ohh! :O

banyak sungguh kerja kerja aku pada minggu yang semakin hampir dengan perayaan Aidilfitri ni. whoaa?? tak sabar nya saya. HAHAHA :D

dengan gembiranya. :) graphic communication assignment aku sudah siap dengan rasminya. cuma belum dicetakkan lagi diatas kertas putih. pagi esok aku akan segera ke kedai fotostat untuk dicetak. ahaaa.

kuliah mikroekonomi. aku ponteng buat kali keempat. entah. aku kurang pasti. tiga kali kot. eyh. macam dah banyak kali je aku tak menghadirkan diri ke kuliah subjek tersebut. haha :D

oh. prof. walaupun saya tidak hadir ke kuliah prof. tetapi terima kasih sangat sangat dengan pemberian duit raya yang sememangnya suci dan murni daripada prof.

petang ini juga, aku tidak datang ke kelas ES. tiada mood hendak menghadap muka Puan Safiah :P

hanya 1 kesimpulan, bila aku nak berubah? soalan itu sentiasa bermain di kepala otak aku. haishh.

esok hari yang agak berat. tutorial fizik aku tak siapkan lagi. tak faham :( dan esok juga ada ujian matematik. oh. tidak. aku perlu bersemuka dengan trigonometry lagi. adehhh. dan esok jugak cik anum akan terangkan pasal projek terakhir bagi subjek graphic communication. sekali lagi. oh. tidakkk!


2 comments:

  1. uiks. best nye ponteng. aku pon nk ponteng cume mncari mse yg sesuai. haha

    ReplyDelete
  2. alaaaa...kaw budak baik... mane maen ponteng2 nihh.. HAHAHAHAHA :P

    ReplyDelete