2011/04/17

Fasa Kedua

5 bulan. apa aku nak buat? kerja? lepak rumah? goyang kaki?
aku nak kerja. nak duit. serius.

fasa pertama telah aku harungi dengan kental nyaaa. hahaha.
kawan kawan aku superduperawesome !!
terasa family.
lepak rumah afiq ramai ramai. masak sama sama. tengok tv sama sama. dalam satu rumah.
coooool yawww.
haha. azah pulak bawak niece dia sekali. terasa macam azah dengan haiqal dah ada anak. HAHA.
akem pulak dah macam uncle dia dah. haha.

semalam buat UM macam tempat sendiri. macam mak bapak kitorang yang punya. round satu UM sumpaaa awesome gilaaaa. kecoh dengan enjin kereta. haha.
lepak kat Bukit Cinta. dengar radio, semua keluar lagu selamat tinggal.
hilang kachak haiqal, hilang macho afiq.
akram yang masih kental. zaid dan bai yang stay cool.
chepam, farah, add, sarah..semua dah hujan.
aku macam takda perasaan. memang kejam. lagipun, hati rasa kosong. semua tinggalkan aku. bukan aku yang tinggalkan diorang.
yelah, sekolah kat sini, tinggal kat sini, U pun kat sini.

lepak sama sama sampai subuh. semua dah penat. tapi semua taknak pisah. tak pernah rasa macam ni.
lagi sekali aku kasi tahu, kawan kawan theGARIS aku superduperawesome.

aku tak sedih. aku tak gembira. aku rasa kosong.

hidup dah mula boring. takda sapa yang nak bahan aku. takda sapa yang boleh aku bahan.

jumpa lagi di bulan 9. kita tempuh fasa kedua dengan lebih awesome !!




see u guys :)

No comments:

Post a Comment