2011/05/31

sawang di alam maya

lama tak jenguk dalam ni, dan selama itu banyak hal sukariadukacitasenanggembirasentiasa berlaku pada aku.

esok aku dapat gaji baii. esok aku belanja family aku dinner. aku anak yang coool kan? haha.

aku rindu sayang sayang aku yang jauh. lama tak dengar cerita. yang kat sini boringggg dahhh. kan fatimah razak?? wek wek :P

haha.

selalu teringin nak update blog nih, tapi balik kerja penat then tido. takda masa nak pergi jenguk dunia tanpa sempadan yang serba luas nih.

kerja ok, even kadang kadang aku tensi dengan supervisor aku yang macam %$#@#^$!#%$ !!
eh. aku tak menyumpah dia kan...?? :P

aku planning macam macam sebelum dapat gaji nih. nak belikan adik adik aku baju, nak bawa diorang pi jalan jalan, nak beli selipar adidas kat abah aku, beli baju kat mak aku, belanja makan, nak beli handphone baru, nak beli sneakers yang rare, nak beli leather purse, nak shopping banyak banyak. haishhhhh. tak sampai sehari aku rasa dah habis duit gaji tuh -.-

alah. apa salah nya plan awal awal kan ??

esok aku off. untung nyewwww aku off time gaji masuk. masyukkkkkk !! har har ! haha.

2 comments:

  1. kena cite jgk ke nak blanje family :\

    ReplyDelete
  2. yelahh. nilah waktu aku cuba nak balas balik semua yg diorg dah tanggung even sikit.

    ReplyDelete