2013/06/09

First post in 2013 :O

nearly a year aku tak post something kat blog. oh maaa gadd, HAHA.

yeah. feeling down.

aku dah lama tak jenguk sini. aku nampak, Catt dengan Anis Zarifah masih lagi aktif blogging. keep it up guys. korang membuktikan bahawa blogging bukan satu trend untuk korang berdua. *tepuk tangan*

Semester 4 dah nak berakhir, selamat berjuang untuk aku menjawab soalan peperiksaan akan datang. aku tak minta banyak, dapat bawah 3.5 pun aku dah bersyukur. harapan memang lah patut kena tinggi, tapi jadi pelajar UM ni dan ada perangai macam aku yang suka ponteng kelas ni, 4rata tu sungguh jauh untuk dicapai.

tak payah nak kasi aku peribahasa melayu apa apa yang berkaitan dengan nak berjaya ke apa ke, aku tak kisah. genggam bara api ke apa ke, ahhhh kejadah semua tuuu, biar pi mampus laa. haha.

aku memang tak reti nak berperibahasa. serius aku lupa. HAHA.

risau sebab tak ulangkaji lagi? ye. aku mengaku aku risau. rasa belum penuh lagi ilmu didada nak bawa masuk dewan peperiksaan. haaaa. tapi kerisauan tu belum cukup nak lawan minat aku layan benda benda lain selain belajar.

enough said.


No comments:

Post a Comment