2010/11/25

kira kira bil

huhu huhu huhu !!

gelak menggedik.

hehehehehehehe !!

gelak mengade ngade.

hohohohohoho !!

gelak hipokrit.

Ha Ha Ha Ha Ha Ha !!

gelak orang kaya.

hahahahahahahahahahaha !!

gelak suka gembira.

kahkahkakakahkahkah !!

aku tak dapat tafsirkan gelak yang ini =.=

hakhakhakhakhakhak !!

gelak Wahab :P

biasalah mukadimah. takda kena mengena pun dengan apa yang aku nak kongsi dengan kamu kamu. tapi aku nak gelak bangga. macam mana? aku tak reti berlagak. haha !

ok. aku tipu. aku suka berlagak.

depan orang takkan nak tunjuk. nanti kena label. hidup kadang kadang kena hipokrit. kadang kadang kena menipu untuk kepentingan diri sendiri.

sumpaaa aku selfish.

masa nak lemas aku sanggup tolak kawan baik aku dalam air semata mata nak selamatkan diri sendiri. nasib baik dia selamat. kalau tak, dah jadi kes bunuh dalam diam tu.

hahaha !

bodoh. manusia tak ada perasaan.

kejam.

ya. aku manusia kejam.

tapi aku masih lagi ada perikemanusiaan. jangan risau.

aku taklah sekejam firaun zaman jahil dulu dulu.

**********

petang tadi hujan.

betul ke kita nak pergi daki bukit ni? tak bahaya ke?

aku tak nak jadi selfish lagi kalau ada tragedi.

aku nak pindah bilik.

selamat tinggal teman sebilik. tidurlah kau sorang sorang dalam bilik dan aku memang selalu tinggal kan kau.

lepas ni boleh peluk timm selalu macam gay. ada tapak nak lepak. tak payah fikir lama lama. mungkin dah tak selalu lepak kat restoren midah nanti.

selamat datang ke pondok makcik senah.

haha !

aku menjerit sorang sorang depan pejabat pak suman. yang lain rilekkk jeh. muka biasa jeh. hampeh.

sumpaa aku excited terlebih.

padahal apalah sangat. bukan kau dapat result SPM pun. SPM pun kau dah lepas. lagipun, senang je SPM tu :P

aku tak nak masuk kelas reka. banyak buang masa. otak aku tersumbat kalau masuk situ. entah apa yang sekat.

aku mohon kelas bukan reka. dapat. kalau masuk sini, otak aku jalan macam tu jeh. tak ada benda baru.

buat kerja dengan kemampuan kau. bukan minat kau. kalau minat tapi tak mampu macam tak ada guna jeh. mana kau nak dapat untung. berjanggut lah kau kalau nak tunggu duit jatuh dari langit. memang tak lah.

ya. aku faham. semua orang ada impian. semua orang nak realisasi kan impian mereka sendiri. masa kecil kecil dulu impian aku sama macam budak budak kelas reka. tapi kadang kadang kita terpaksa buang impian kita yang satu itu untuk impian kita yang lain. baru untung mehhh !

fikir kena bijak beb ! mane boleh pakai terjah. kena ade plan. takda plan, kau sendiri yang masuk tutup lokap sendiri.





No comments:

Post a Comment