2010/11/24

setelah sekian lama

berhabuk.

penat nya nak sapu. habis bersin hidung aku berulang kali.

kehidupan aku di Universiti Malaya sudah kembali seperti sediakala setelah hampir dua minggu aku bercuti. duduk rumah je pun. tak ada buat apa.

Semester Dua.

aku nekad nak ambil kursus Ukur Bahan. walaupun aku tak hebat Matematik. Jangan risau Matematik, aku akan cuba sedaya upaya untuk selesaikan masalah kau.

minggu pertama ini, sumpaa aku malas belajar. mood tak sampai.

budak poli, budak uitm. seronok lah korang. tengah cuti sakan.

aku duduk kL je. belajar pun kat sini. senang nak jumpa kawan kawan sekolah.

sumpaaa aku rindu korang tahap gaban. sampai kita nyaris lemas sama sama dekat air terjun sungai puaka. aku tak nak jejak situ dah, tapi aku tak serik mandi sungai lagi. takpe. lepas ni kita pergi mandi laut pulak. tunggu Khai dengan Has hilang trauma. setahun juga nak tunggu tu. Jangan risaulah, Ejat dengan Fish ada, mereka warrior walaupun Fish ada sikit blurr blurrr.

kalau tak, kita daki bukit je lah. tapi bila? nak kena tunggu ada kereta =.=

aku duduk dalam bilik buang masa, tengok cerita manusia mata sepet sampai mata aku lebam. padan muka aku. baru second day, dah miss 1 kelas. bila nak berubah lah sial !

lapar la. nak maggi. :P

No comments:

Post a Comment