2011/06/11

setimpal.

at last aku decide nak post something jugak.

kecewa. duka.
tapi tak nangis.

3.22

bagi aku, teruk.
teruk lahhhh weyhhh.
aku rasa seorang yang mempunyai karisma seperti aku tak patut dapat keputusan macam tuh.
har har har !

bagi lah aku 3.5 lebih ke?? haha.
demand.
paper accounting pun dua soalan kau tak jawab.
paper law satu soalan kau tinggal buat tak tahu.
paper construction belasah sesuka hati.
memang kau deserve dapat macam tuh.
chillex lah braderrr.
aku tinggal soalan dapat jeh 3 pointer.
#banggatakkenatempat

hurmm. harapanlah aku nak dapat scholarship.
ptptn jugak yang kena cariiii.
harammmm nak kena ganti ganti.

farah nazira kata, ini sebagai pengajaran bagi aku.

har har har !
ingat aku nak insaf.
ponteng kelas dah jadi feveret aku.
apa nak buat?
wek wek :P
fara punya nasihat tak lekat kat dalam sel otak aku. haha.

haishh, apa apa hal pun semuanya dah tak boleh diundur.
redha je yang mampu aku respon.

aku sangat percaya,
if you give up, you will get tons of regrets.
arh. aku harap aku tak salah pilih bidang.
jangan timbulkan sebarang kekonfiusan dalam kepala aku.
aku dah tak berapa yakin dengan masa depan aku.
fuhh. dunia dunia.

No comments:

Post a Comment