2010/11/13

hati atau hati hati


jangan terkejut kenapa aku letak gambar Justin Bieber budak hingusan ni. aku cuma nak kamu kamu baca petikan ini.

Justin Bieber pemimpin muda Illuminati: Kepada sesiapa yang amat meminati penyanyi Justin Bieber (JB) yang popular dengan lagu Baby hingga selalu terpekik melolong macam dirasuk hantu apabila mendendangkan bait-bait lagu Jb dinasihatkan agar segera bertaubat. Ini kerana, apabila anda menyebut se...tiap perkataan dalam lagu JB yang bertajuk Baby, anda secara tidak sengaja telah "menyebut perkataan yang menyembah dajjal/juru selamat Yahudi". Ini boleh dikesan dengan cara men"terbalik"kan lagu tersebut (ke belakang). Untuk rekod, Justin adalah pemimpin muda Illuminati-New World Order iaitu sebuah organisasi antarabangsa Yahudi yang memperjuangkan konsep One World-One Religion-One Israel. Tolong SHARE untuk memelihara akidah seluruh umat Islam di Malaysia.

ini yang aku jumpa di laman buku sampingan aku. aku tak pasti akan kesahihan dia sebab takda bukti yang kukuh. cuma nak pesan kat kawan aku seorang ni. tak payah lah layan budak hingusan nih. haha ! buang masa je.

then, ada 1 statement yang mengatakan....

Michael Jackson mati sebab dia nak bagitahu satu dunia pasal Illuminati, tapi belum sempat berbuat apa apa dia sudah mati dibunuh.

itu spekulasi yang aku baca, jadi tak perlu nak percaya 100%.

aku pun ada lah juga baca pasal Freemason, Illuminati, Satanic dan apa yang berkaitan. Adalah juga tengok The Arrival yang membongkar segala kegiatan dan aktiviti aktiviti puja puja setan ni.

mereka sanggup buat apa sahaja untuk jatuh kan Islam.

takut.

tapi, bila aku nak bertaubat. cakap je takut. tapi tak buat buat jugak. aku harap aku tak termakan dengan segala fitnah pujuk rayu ular sawa lidah bercabang si dajjal durjana itu.

aku bersyukur sangat sebab lahir sebagai seorang Muslimah. alhamdulillah. :)

WHOAAAAA !

Kris Allen bergambar dengan Justin Bieber. =.=

Aku harap abang aku bukan segolongan dengan Justin Bieber sebagai ahli Illuminati yang mereka canangkecohheboh kan tu.

1 comment: