2011/07/09

eksited pagi pagi buta

Kuala Lumpur kecoh dengan rusuhan/demonstrasi/perhimpunan pasal Bersih nih.
haishhh bersih lah sangat.
haha.
bukan apa, semua orang takut keluar rumah.
korang bayangkan, Sogo merupakan sebuah shopping kompleks yang agak sesaklah dengan manusia manusia yang eksited nak beli belah boleh jadi senyap sunyi baiii.
daripada pukul 8 lebih sampai lah tutup aku takda customer -,-
naik boring aku -.-
Jalan Tun Razak belakang rumah aku lengang baii.
Bulatan Pahang seberang rumah aku takda bunyi hon hon baii.
agak sunyi Kuala Lumpur ketika aku pulang balik rumah tadi lah.
tapi sekarang pukul 2 pagi lebih, aku jenguk keluar jap. tengok jalan jamm pulak.
polis dah tutup jalan, tak pun buat sekatan jalan raya.

aku nak ponteng kerja esok boleh??

ok, itu isu yang tengah hangat dalam negara yang konon nya aman dan damai ni.

berbalik kepada apa yang tengah bermain dalam kepala otak aku sekarang.

harharhar. aku nak pi vacation, jangan jeles :P
haha.
Port Dickson je punnn, apa jeh yang ada melainkan Selat Melaka tuh jehh.
korang nak tepi pantai sangat kannn, nah amikk !

tapi aku tak tahulah aku ni tengah seronok ke tengah bengang.

aku seronok sebab dapat pergi vacayyy dengan sayang sayang aku semua :DD
aku seronok sebab dapat booking bilik 3hari 2malam baiiii. room rates dia agak kooool.
aku seronok sebab nanti boleh bikin bbq tepi pantai.
aku seronok sebab dapat jalan jalan dengan kawan kawan.

tapi,

aku bengang sebab.....(mungkin menyentuh sensitiviti sesetengah pihak)

yayyyyyy. haha

eksited dowh aku, rabu depan nak jalan jalan dengan Fatimah Razak kat KLCC....kott.
eh, nak ajak Muliyani Ismail sekali. tak nak jemput Azanisa Ishak -,- dia dah tengok Sekali Lagi.
Fatimah Razak, kita paksa Molly tengok wayang citer melayu jugakk, nak tak nak dia kena bayar jugakkk. hahahaha.
oh ya, hehehehe, duit tiket kali nih kau bayar tau Timm, ada hutang :P hahahaha !

sengaja aku heboh heboh kat blog.

Port Dickson, wait for us :D

terimakasih kepada Fatimah Razak sebab sanggup buat senaman jari, klik klik dekat tikus tikus survey tempat nak stay. haha.
terimakasih kepada AfiqFawwaz sebab masih lagi dalam proses merayu usaha minta pinjam kereta.
terimakasih Fatin Nabilah sebab berjaya kelentong boss kau.

terimakasih kepada aku terutamanya kerana suggest kan tempat tuh dan dapat booking apartment tuh. harhar.

aku berjaya satukan kita semua :)

aku coool kan? ada capabilities, ada ability :P
haha.

aku bangga menjadi kakak kepada adik adik aku. uhuk uhuk !

4 comments:

  1. sama sama :) hahaahaa.
    yeaaayyy ! tak sabar nak pi pd ! :D

    aku bangga dgn kau kak ! phewwww ;p

    ReplyDelete
  2. Kau suggest Bayu lah mangkok. mahal nak mampus!

    ReplyDelete
  3. timm, maksud aku, aku yg suggest kan port dickson tuh -.-

    fish, glory beach resort :DDD

    ReplyDelete