2011/07/11

sendiri punya rasa

bagi aku...

...tak suka bila boifren/suami bawakan handbag girlfren/isteri dia.

...comel bila tengok lelaki makan aiskrim.

...geli bila lelaki suka makan coklat.

...cooool gilewww bila ada anak kembar.

...hebat kalau ada anak semua lelaki.

...lelaki gentle bila dukung atau tolakkan troli anak sendiri.

...errr...

....fine.

haha. dalam kepala otak tadi macam banyak jeh.
tup ! tup ! dah lupa.

aku cuba katakan bahawa pekerjaan aku sebagai observer separuh masa terserlah. haha
apa yang aku katakan kat atas itu adalah majoriti yang berlaku di keliling aku.

almaklumlah, aku kerja kat shopping kompleks. ramai orang.
macam macam gelagat aku nampak.

tapi, dalam banyak banyak perkara yang aku nampak sebagai seorang observer yang tak bertauliah nih, aku PALING TAK SUKA bila boifren/suami bawakan handbag girlfren/isteri dia.
mungkin pada pandangan korang, boifren/suami nak tunjukkan rasa sayang or girlfren/isteri rasa boifren/suami being gentle sebab bawakan handbag diorang.
tapi, bagi aku, its really annoying bila lelaki bawa handbag.
aku rasa macam standard seorang lelaki itu jatuh.
haha, aku tak tahu kenapa.
korang tak rasa macam tu ke?

haha, mungkin korang rasa aku cerewet.
tapi, aku memang sangat sangat cerewet.

nasiblahhh siapa yang kahwin dengan aku. kena queen control lah agaknyeww.
haha
sesiapa yang rasa empunya diri suka dikontrol, haa, boleh lah masuk meminang sebelum aku tutup offer ni. haha.
just kidding okayyy.
hal hal kahwin jangan dibuat main tau !

berbalik kepada cerita lelaki bawa handbag tadi, haha.
yang paling aku rasa macam lagi lagi annoying bila boifren/suami bawa handbag si girlfren/isteri tetapi yang si girlfren/isteri nya pulak yang bawa barang beg plastik shopping bagai.
haishhh..
dunia memang dah terbalik ke apa ni?
mostly yang aku nampak macam tuh lahh. *sigh

bagi aku,
handbag is woman's privacy.

kenapa korang senang senang bagi orang lain bawakan haa?

2 comments:

  1. saya sokong awak. tak suka lelaki yg bawa handbag wife/awek dia.

    ReplyDelete
  2. itu question mark, terjawab bila kau da kawin nt. tu pndapat aku la. harharhar

    ReplyDelete