2011/09/21

chill. aku boleh !

yeah. dua minggu menjalani sesi pembelajaran di FAB.
okay. no prob.

aku dah boleh sesuai kan diri.
sila ucap kan tahniah :D

haha.

cuma pengurusan masa sangat sangat penting.
dan aku sedang belajar macam mana nak uruskan masa dengan betul.
chill. aku boleh punya. jatuh lah reputasi aku kalau aku tak mampu :P

oh. fyi, kad Bank Islam aku che pamm pamm kita dah pegang. cissss.
penat betul aku buat buat lupa.
haha. kita tengok sampai bila duit poket aku nih boleh bertahan.
harap takkan ada masalah kewangan lagi macam dulu dulu.
segan nak mintak kat mama lagi.
semua stuff yang aku nak semua dah dapat.
cuma aku tengah aiming nak beli htc or ipod touch, which one beb??

haaa, kumpul duit dulu wehhh.

GARIS. we're not friends, but we're are family :)
caring and sharing each others.
even we're not together now, not always together in lecture hall or classes but our bond are strong.
no one cant deny it.
yeah, i really love all of you.

i will miss every moment that we always spending time together :)




pleaseeee, it cant be him :/

1 comment:

  1. Htc atau ipod touch? OF course la ipod touch. tapi jgn beli! KAU TU DH LA SELALU ADA MASALAH KEWANGAN -.-"

    ReplyDelete