2011/09/13

muktamad fullstop

kali ni aku sembang lebat. konon nya tak nak ponteng kuliah dah.
ok.
chill.
hari ni gua bangun lambat.

fine fine. memang nak ubah. tapi kena slow slow lah.

semalam aku dapat sms daripada palapes. dia suruh turun kompleks palapes pagi ni pukul 7 untuk pemeriksaan kesihatan KHAS. tapi aku tak gerak, sebab aku ngantuk, aku nak tido.

macam biasa. aku penting kan tidur aku daripada apa apa. HAHA. musnahlah masa depan kalau aku asyik macam ni -.-

aku mengaku. aku menyesal tak gerak palapes pagi tadi. padahal subuh aku dah jaga. saja menggatal sambung tidur balik -,-
tidur punya lama, 1st kelas account aku dah skip. nasib baik introduction. so, takda hal mana lah kannn.
HAHA.

aku dah buat keputusan untuk stay KK3 for one year.
aku dah kaji selidik.
not bad jalan kaki sampai FAB around 20mins. yang penting aku kena bangun 2jam sebelum kelas mula.
almaklum lah, aku tak suka rush. mandi pun lama. lain lah kalau aku ada transport. boleh drift macam Aman. boleh wempitzz macam Akram.

apa apa hal pun aku kena fikir positif. takkan sampai kesudah kau nak komplain kan? haha.

makanan kat kafe KK3 sedapp. nasi goreng kampung dia masyukkk. kawtim weyhhh !
so, takda masalah.

cuma yang berat nya, tang fasiliti dia. yang itu agak kurang sikit. tapi boleh diusahakan lagi, no problem. rumah aku dekat, balik rumah hujung minggu basuh kat rumah lagi sonangggg.

roommate aku awesome! aku bersyukur habis :) cooool weyh.

sekarang, aktiviti kokurikulum aku taktahu nak join apa dah. cis cis. sports? kesenian? tak tahu lah weyhhh.

dah. berhenti komplain. ingat, mesti ada hikmah :)

No comments:

Post a Comment