2012/01/26

Comedy King.


kepada korang yang takda astro ka, or takda channel astro Warna, baik korang layan nih dulu.
usha kat Youtube pun bolehhhhh.

Raja Lawak kini kembaliiii ! haha. 

Group dalam video tuh nama diorang SHIRO. aku pun tak tahu lah kenapa nama group nye macam tuh tapi tak kesahhh lah asalkan lawak diorang niceeee. 

aku minat group ni sejak layan Raja Lawak 6. asalnya aku bukak channel warna layan raja lawak sebab nak tengok jozan mengacara jeh. diorang lagi lawak kott. haha. tapi contestants raja lawak kali ni agak best. 1st week pun nampak awesome lah jugak even ada jugak group yang buat performance entah pape and masa 1st week aku suka Shiro punya performance. lawakkk kott aku rasa even juri komen tak best. then, tak sangka bila masuk 2nd week lagi besttt >.<

ini pun kes sebab cuti semester. dok rumah, dok depan tv. takde keje lain. 

korang layan lah raja lawak kali ni. besttt kott #promo



p/s : aku dah tolong promo, mana payment?

No comments:

Post a Comment