2011/12/31

Last Entry.

yeahh. aku post lagi entri untuk kali kedua.
tapi kali ni special sikit.
ceh. poyo.

entri kali ni untuk kawan kawan.
untuk kawan kawan yang aku cherish sepanjang 2011.

FatimahRazak, AmzarShamsulkamar, AdlynZurami, FarahNazira, AfiqFawwazAzaha, FatinNabilahJailani, SirhanFaris, HaslyzaHashim, AlyaRadzuan, AlamienZulfishah, SyazanaAbuHanifah, HaiqalShofi, AbdulRahmanOthman, NurAsiqah, AbdulWahab, KhaiSyafiq, EzatIzwan, SyuhadaMokhtar, SitiAisyahRosni, NurSyahirah, AkramZainal. 


haha. korang terbaik sebab bagi gelak tawa senyum bagai kat aku sepanjang 2011 ni.

kalau ada yang tak tersenarai tuh mungkin moment korang dengan aku tak beri impak pada aku sepanjang 2011 ni kott. HAHA.

untuk yang di Twitter, aku ucap terima kasih sebab follow aku even aku selalu banyak tweet bende merepek repek ke, mengadu ape ke, haha. terima kasih juga kepada rakan rakan Twitter yang layan tweet aku tuh. HAHA. 






p/s : susunan nama tak memberi apa apa makna. yang ditulis dahulu itulah yang dalam fikiran aku mula mula :P

No comments:

Post a Comment