2010/10/07

arhh..shit. fuck off.
aku nak mencarut. babi la kau.

itu sahaja. cukup. aku tak nak ingat dah. aku pun bukannya perempuan yang baik.

sial. kau memang son of bitch. OMG! emak kau nampak baik. tak sangka ada anak macam kau. kau pandai. kau ada bakat. aku tak nak Tuhan tarik balik semua nikmat dan anugerah kau. begitu juga dengan aku.

berubah lah wahai sahabat. aku pun mahu berubah. kita sama sama berubah. walaupun kita sebenarnya suka apa yang kita lakukan. tapi itu hanyalah sekadar nafsu, keinginan dan kehendak manusia. perkara yang salah perlu kita elakkan dan jauhkan sejauh yang mungkin.

aduh. macam mana ni.

aku pun tak faham. kita dah jadi hipokrit dengan semua orang.

nak berubah?? mimpilah. cakap je lebih tapi niat itu memang ada. manusia..memang macam itu.

1 comment: