2010/10/26

otak kabur

setiap kali aku membuka laman ini. fikiran aku terhenti. tak tahu nak kongsi apa dengan kamu kamu semua. bagi aku sepanjang minggu ini tiada apa yang menarik untuk aku kongsi dengan kamu kamu. mana tak nya, masing masing sibuk dengan perihal mengulangkaji pelajaran akhir minit. almaklumlah, minggu peperiksaan lah katakan.

adalah dalam beberapa perkara yang aku nak kongsikan.

acara peperiksaan aku setakat ini berjalan dengan lancar. cuma, matematik seperti biasa aku memang kurang pandai dalam menyelesaikan masalah nya. haishhhh.

aku nak cakap. aku sayang kawan kawan aku :)

aku bersama sama makhluk hijau dan kucing mulut besar bercadang nak pakai gigi besi. sengaja cari pasal bagi mulut terkoyak. haha !

ikan sepat, aku minta maaf kalau entri aku yang lepas boleh mengkantoikan kau :P

teman sebilik aku sudah pulang. lepas ini, tak payah aku susah susah kunci pintu lagi bila nak pergi mandi. :D

aku ada 7 tiket percuma persembahan Deria Keenam bertempat di Auditorium Perdanasiswa bersempena Digi punya apa entah program. bersuka ria selepas mengkaji alam sekitar di seluruh Universiti Malaya pada pukul 4 petang. makhluk hijau, kuih apam, kucing mulut besar, badut cantik, abang sosa dan abang kamera kita layan puas puas ya nanti walaupun aku tak berapa tahu sangat lagu lagu Deria Keenam itu.

oh ya. semalam aku kena hack lagi. =.=

ada khabar daripada brader sahaq.


anda memang berbakat brader sahaq. cayalahhhh!
lagu ciptaan sendiri memang terbaik.
lepas ini boleh buat lagu penuh pula.
ada masa kosong kena penuhkan.
aku sentiasa sokong kau daripada belakang.
(^_^)

8 comments:

  1. nak jugak gigi besiii ! tapi sayang pulak kat gigi batu aku ni ==' . haha

    ReplyDelete
  2. gud lark,,
    haha,,
    kate otak kabur,,
    byk jugak mmbebel nye,,

    ReplyDelete
  3. biase lahh aku. title tak ikut post. haha.

    ReplyDelete
  4. hah? kucing mulut besar? macam baaaaaa** haha

    ReplyDelete
  5. aik, gigi batu aku yang besar ni pon tak nampak je. hahahaha

    ReplyDelete