2010/10/30

masalah normal

biasalah aku. dalam hidup aku satu perkara sahaja yang aku tak pandai nak uruskan.

DUIT. WANG. FULUS. PITIH.

penat lah fikir pasal tak ada duit. elaun dah habis. segan lah nak asyik minta kat mama je. mama dah banyak tanggung semua. dekat abah, hurmmm.. jangan haraplah. rasanya dah dua bulan dia tak tanggung aku. malas dah nak cakap. sendiri punya duit pun bukannya dia yang control.

haishhh. susah lah ada istilah 'bapak borek anak rintik'. anak dia pun tak pandai nak manage duit sendiri. sama je macam bapak dia.

fuck.

banyak hal yang aku nak kongsi sebenarnya. tapi, sampai situ jelah. hal hal keluarga simpan sendiri lah. tak payah nak kecoh lebih lebih.

oh ya. sebenarnya aku tak reti nak rindu ahli keluarga sendiri. macam mana eyh?

ayat aku agak kurang ajar kan?

senyaplah.

No comments:

Post a Comment