2011/10/27

Darlingsss with Test :O

yeayyyy. my darlingssss

Haslyza - Syazana - ME - Alya
bila jumpa banyak sembangg wehhh. bila bukak balik kisah kisah masa kat TikL dulu seronokk gilaa. haha.
Has tetap penuh dengan cerita, cakap banyak banyak. haha
Nana tetap gelabah, tetap gelak besar macam dulu.
Alya tetap dengan blurr dia tuh =.=

hewhewhew.

harapppp korang semuaaa dapat masuk fast track :D

lepas nih kena ajak penyu, ikan dengan kucing. entah macam mana diorang sekaranggg. HAHAHAHA !!

ohh. esok aku test.
Economics Test !

malam ni buat revision, study study study.

STUDY SMART bukannya study hard.

dah jadi budak degree ni kena pandai manage masa. kena buang semua perangai buruk masa kat sekolah or masa asasi dulu.

almaklumlah, kalau dah ngantuk, tidur jugak dalam kelas tuh. lecturer bebel buat taktahu. haha.
tapi yang penting balik bilik kena lah buka buku jugak kan.
aku dah janji dengan Maksu aku, kena belajar betul betul.
nak main main ke nak joli sana sini ke mesti berpada pada.
kalau takkk, mampuihhhh aku ke lautttt nanti. haha.

tadi aku realise belajar valuation mathematics sumpaaaaa best.

dan aku admit aku suka subjek ekonomi :D
aku pernah berangan nak jadi penganalisis ekonomi tau.
haha. okay.
aku tahu, aku poyo -.-
papehal pun, esok doakan aku boleh jawab.
kata celahhh gigi jehhh :P

okay.
aku tahu, aku poyo lagi -.-

No comments:

Post a Comment