2011/10/11

ketika diriku masih segar

haha. bukan apa. guwa baru lepas mandi.
segar kepala otak aku.
boleh buat kerja ke study ke lepas nih. :O

HAHA.

semalam sambut birthday chepam.
untunglah ramai orang sayang dapat banyak hadiahhhh ~~~~
haha. padahal aku tak dengki pun dengan dia.
aku pun pernah dapat macam tuh.
masa aku darjah 4. time tuh banyak owhhh dapattt.
mungkin sebab masa tuh buat birthday party kat rumah then ajak kawan kawan datang.
of cos lahh diorang bawa hadiahhhhh. ye tak? HAHAHAHA.

sayangggg pam pam !!

dalam gambar nih dua dua nampak gemuk.
sekarang kitorang dah kurus ok.
lalalalala ~~~~~

sembang pasal sofbol.
agak barbie dengan mata kero aku.
pehal aku boleh tak nampak diorang training kat court netball atas tuh =.=
ceh ceh ceh !
tak puas hati dengan diri sendiri.
aku semangat nak bersukan, aku yang buat hal -.-

oh. aku nak gosip berkias.
herherher.
kisah tentang bahan eksperimen aku. nyeh nyeh nyeh.
tapi bukan sekarang lah, sebab aku kena tunggu masa yang sesuai.
HEHEHEHEHEHE #evillaugh

dah. aku nak study.
haa? study ? o.O

=.= kthanksbye.

No comments:

Post a Comment