2011/10/31

#matakeatastangandidada

meet my lovely darling againnn :P
hehe
i love the different expression in each picture :D

credit to HaslyzaHashim :)

herherher. dalam gambar tuh dari jauh dah nampak eyebag aku yang dah macam budak emo -_-
ye ye. aku tahu aku gilaaa layan MCR, tapi jangan lah sampai macam nih :/
lepas nih kene mintak Maksu suggest kan krim yang boleh hilangkan eyebag. teruk sangat dah aku rasa. harharhar. 

mungkin sebab aku selalu tidur lewat kott.
heh! aku tidur lewat sebab aku study okayyyy, lu apa tahu? 
HAHA. 
memang taklahhhh wehhhh.
dua hari wifi takda.
aku bergolek golek jeh dalam bilik nih.
berjalan lah jugak kerja aku.
tapi, 
frust jugak tak pergi tengok Couple perform semalam kat sebelah DTC.
dengar diorang bercerita naik stage bagai aku dengki jugakk.
chill.
banyak masa lagi. hewhewhew.

sebut pasal masa nih,
entah bila aku nak ada boifren.
perghhhh, wani cakap pasal boifren -,- ceh !
herherher, bukan apa.
entah macam mana aku boleh dok terpikiaq dari tadi -,-

babi.

tak coool lah aku macam nih, jatuh lah reputasi guwa baiii. 

mungkin sebab kawan kawan keliling aku dah ada boifren kott.
aku jadi macam tak syokk lah. 
eleh, chill lah wani.
benda cam nih pun kau nak stress ke?
sial, aku tak stress lah bangang.
aku semacam jadi hilang fokus pulakk -,- 

dah dah. hang dok sini nak belajaq kan? mengada ngada pikiaq bende nih pulakk.

kalau macam nih suruh mama aku carikan jodoh lahhh ! 
HAHA.
memang takkkklahhhhhhhhh aku nak kahwin dengan orang Kelantan oi oi oi. 

cukuplah dengan Maksu dengan Makyang. boring lah kalau raya balik kampung nak ke Kelantan sesaja.
tak berkembang langsung =.=

No comments:

Post a Comment