2011/10/09

dia dah macam cerita hantu lahh ~~~

aku takda pun tengok cerita hantu lately ni.
tapi dia macam cerita hantu lahhh, kejap ada kejap takda.
paling latest guwa layan bini biniku gangster.
boleh layan ~~
tapii biasalah standard cerita melayu.
maksud aku, standard cerita melayu production metrowealth.
paham paham jelahhhhhh.

haha.
guwa tengok kat youtube jeh.
buang duitlah tengok kat panggung.
baik guwa pi main bowling.

aku layan sebab shaheizy sam.
dah nama pun bintang paling popular kat negara ni. kita tengok lah acting dia macam mana.
apa apa hal pun dia tak boleh lawan dengan uncle johnny aku.
dia sapa, johnny depp sapa.
HAHA.
aku memang tak habis habis nak condemn artis malaysia.

ok. tamatlah mukadimah aku.
dia dah macam cerita hantulahh ~~~ kejap aku tulis, kejap tak.
haaa, macam tuh lahh alkisah dia.
memang dah takdir dia macam tuh punggg ~~~

kembali serius dengan kata kata.
takde cerita gempakk pungg.
setakat aku menapak kat Lembah Mid tuh dua hari berturut turut semata mata nak cari hadiah hari jadi che pamm pamm nih ape lahh sangat kannnn.
kannnnnn??

untunggg lahhh pamm pamm ~~~~
memang guwa sengaja bagi harapan kat lu punggg.

ada lah juga cerita renjatan elektrik bagi aku.
harharhar.
itu simpan dalam tabung lah.
cuma guwa nak pesan.
lu punya harapan sumpah tinggi gilaaa babi.
apa yang pasti, memang penuh rintangan dan halangan lah.
tak pun, lu tak payah tempuh pun memang lu tinggal harapannnn jehhh.
guwa bukan nak bagi lu down.
tapi tapi tapi.

haha. banyak sebab kannnn. lu sendiri pun boleh tahu.

paham paham je lahhhhh #gayaadibahnoor

HAHA.

memang blog ni untuk aku sampai kan mesej punggggg. HAHA.
guwa bosan.

untunglaaahhh ada kereta, boleh bawak member member pi karokkkk. #akuperliAmanOthman

oktanksbai.

No comments:

Post a Comment