2010/12/15

bola cantik.

bangga jadi anak Malaysia.

heh. kalau menang semua nak bangga. kalau kalah?

ha? ha? ha? jawab jawab.

akhirnya stanley jatuh sakit dengan teruknya dan kini stanley mengalami koma yang aku tidak pasti berapa lamanya. kepala otak stanley mengalami pendarahan yang agak teruk.

tak tahu bila tarikh pembedahan stanley. diharap dapat dicepatkan. hurmmmm :(

buat masa sekarang, terpaksa lah aku menghadap muka jeremy. nasib baik jeremy ada. jeremy kawan baik stanley. aku tahu jeremy sedih. jangan risau, stanley akan selamat.

oh ya. aku lupa nak bagitahu jimmy yang stanley tengah koma sekarang. biarlah. jimmy bukan kisah pun. jimmy sedang berbahagia dengan pakcik amzar dia. bukan nak ingat pada aku dengan stanley :/

haishhhhh.
betul cakap kawan kawan aku. pejabat pak suman ni harap je ada kaki dengan tangan. otak takda. tak boleh pakai. busuk punya orang. boo boo.

budakbudakGARIS terasa diperkotak katikkan oleh pak suman. kurang di ajar betul. senang senang hati je anggap kami ni anak tiri. haishhh. dah lah aku ada mak tiri. belajar pun nak tiri tiri juga ke?

hurmmm. seperti ada yang tertinggal.........

haaaa.... :D

aku gelak besar. sumpaa tak sangka sial. aku tak terfikir sampai macam itu sekali.

ok. terasa macam aku manusia kejam. eh, memang itu aku kan? heh. aku kejam bersebab. eh. jangan hubungkait dengan sungai. aku panik sakan, terjadilah aku manusia keji yang kejam.

oh ya. aku tak ambil kisah atas bawah.
jangan pernah rasa diri itu terlalu rendah, nanti hidup kau melayang. jangan pernah rasa diri itu tinggi, nanti hidup kau binasa. pegang kata kata aku.

ego jangan setinggi KLCC. semua orang tahu.

binaan yang buruk cantik jangan diambil kisah. masing masing ada celaka jahanam baik mulia nya.

nenek aku pernah cakap, hati aku hitam, keras.

setiap hari aku belajar apa itu berubah. penat. mana boleh laju laju macam unifi.

No comments:

Post a Comment