2010/12/09

tak boleh nak tunggu

JOHNNY DEPP

my favourite actor everrrrrr.

beliau sangat coooool.

booooo tom cruise.
booooo brad pitt.
booooo keenu reeves.
korang pondan.

Johnny Depp macho seyhhhhh.
walawehhhh.

senang cerita. aku kipas-susah-mati Johnny Depp.
woot ! woot !



saja nak bercerita dengan korang. dalam banyak banyak actor aku rasa beliau je yang terbaik. filem pertama beliau yang aku tonton adalah Edward si Tangan Gunting. cerita dia best. lepas aku tengok cerita ni, aku telah naikkan taraf aku sebagai kipas-susah-mati beliau.

cerita ni dah lama. tahun 1990. aku pun belum jenguk dunia lagi masa tu. aku tengok cerita ni masa darjah satu. cooooool kann? kecik kecik dah pandai tengok cerita orang putih.

aku suka Johnny Depp sebab acting skills beliau memang terbaik. walawehhhh. hebat nye aku. kecik kecik dah tahu nilai skill lakonan orang. haha !

filem filem beliau yang akan datang.

I DON'T WANNA MISS IT !!! XD

Pirates of Caribbean coooool gilaaaaaaaa.

booooo Harry Potter.
booooo Twilight.
booooo Resident Evil.
korang follow cerita tak guna.

haha !!

suka hati aku lah nak boooooo.

wekkkkk :P

5 comments:

  1. boooo wani!
    harry potter best la!
    tapi cite si gunteng tu pun best jugak.

    ReplyDelete
  2. Wani start tgk movie bahasa mat saleh umur 7 taon.
    Boooo wani boooo!
    Aku umur 5 tahun dah tengok cite mat saleh.
    Star Wars lagi. Weeee~ *muka sengal*

    ReplyDelete
  3. macam lah cool sangat. boooo wani! haha.

    ReplyDelete
  4. booooo wani! harry potter best gileee! HAHAA

    ReplyDelete