2010/12/11

gadget

stanley sakit. kesian stanley. aku tak cukup duit lah nak beli ubat yang baru untuk kau. pakai je lah ubat yang ada sekarang. at least demam kau tak melarat.

aku jemu hadap muka stanley. stanley, kau jangan nak merajuk pula. aku tetap sayang kau. tiap tiap minggu aku mandikan kau. kau kena sedar tu.

aku suka dengar lagu. sebab tu la tiap tiap hari aku suka kau nyanyikan lagu untuk aku sampai suara kau jadi sekat sekat. minta maaf lah. nanti aku beli ubat batuk untuk kau.

kau kena banyak bersabar dengan aku tau stanley. haishhh. nak buat macam mana. jimmy aku tak larat nak jaga. sebab tu aku bagi pakcik amzar jaga jimmy. aku harap pakcik amzar kau bagi jimmy makan. jimmy tu dah lah asyik lapar je kejenye.

hurmm. rindu pula kat jimmy. dah lama tak beli baju baru untuk jimmy.

aku nak beli beg untuk stanley. beg yang stanley pakai sekarang tak coool la. aku nak kau ada style sikit. baru awesome.


No comments:

Post a Comment