2010/12/20

pesta keramaian di kampung pak suman

pak suman dah tunaikan janji. agenda pesta hari ini berjalan dengan sungguh lancar walaupun petang tadi agak hujan sedikit. sejuk. sejuk.

waktu pesta tadi semua orang ada nombor untuk cabutan bertuah.

3.44

agak bertuah lah jugak nombor tuh.

oleh itu, aku dapat hamper merupakan 2 ekor ayam belanda, 2 ekor ayam kampung, seekor burung puyuh dan seekor cacing tanah.

babi.

bagitahu aku manusia mana yang makan cacing tanah ??

cacing tanah ni sumpaa parasit dalam hamper aku. aku dah buang jauh jauh dalam lautan pasifik bagi plankton makan.

sial. aku tak puas hati.

3 comments:

  1. hakhak. puitis doh. inilah hamper yg kau canang kan tu. chelakhe. haha :DD

    ReplyDelete
  2. bersabar la. kau dapat jugak bintang tu nt walaupun kau dpt 3.44. saje je acah2 kau atas 3.6. baru nt kau jadi rajin haha. tapi ni yang kau dpt. brsyukur jela haha.

    ReplyDelete