2010/12/10

kosong kosong kosong

keputusan eksperimen aku dah keluar.

betul cakap Haiqal. betul cakap Catt. Aku takkan dapat hidup hanya dengan Rm30. nak makan pun seminggu RM50.

RM30 sampai hujung bulan ini memang tak tercapai. dompet aku dah kosong. hanya ada dua keping syiling 50sen. serius. aku seorang yang betul betul tidak reti untuk berjimat dan cermat.

nafsu makan aku terlalu kuat. kau ada RM20 je, tapi nak makan burger Uncle Donald yang cekik darah tu. takpe. janji perut aku puas. sumpaaa aku sayang perut aku. ikut je dia nak makan apa.

ha? ha? ha? kau nak makan apa esok. baru padan muka aku.

kisah pasal masalah wang fulus pitih aku memang aku tak nampak penghujung dia langsung. haishhhhh.

kalau kau takda masalah, hidup kau tak mencabar lah. tak cooool lah macam tu. ok. aku saja nak sedapkan hati aku.

dah dah. aku nak baca komik.

1 comment: