2011/03/14

aku di-tagged 3

oh, sesi menjawab soalan bermula.

1. adakah anda rasa anda hot ?
tak. sebab baru lepas hujan. sejuk seyhh. haha

2. upload gambar wallpaper / lappy

haha. gambar nih aku copy daripada group facebook alam bina. sangat cooool. sesuai untuk jadi cover muka Stanley.
btw, aku sayang theGARIS and dalam Pasum aku racist.
langsung tak nak mengaku yang student asasi alam bina ni Pasum jugakk :P

3. kali terakhir makan ayam ?
dinner semalam. makan nasi goreng kampung ada ayam dalam dia. haha

4. lagu terakhir yang anda dengar ?
Take It Off by Kesha.

5. apa yang anda sedang lakukan selain menyelesaikan tag ini ?
main cityville. haaaa :D

6. selain nama sendiri anda dipanggil apa ?
aku sangat strict bila bab bab panggil nama ni. aku takkan bagi orang ramai panggil nama lain untuk aku selain WANI, even dalam family aku sekalipun. sebab aku sangat menghargai nama aku.

7. tag 8 blogger
maaf. aku taknak tag.

oleh itu aku tidak akan menjawab soalan no 8 sehingga no 15, harap maklum.

16. persamaan antara lembu dan kambing ?
ada 4 kaki, ada tanduk, ada mata, ada mulut, ada gigi, ada hidung..bla bla bla.

17. perasaan ketika jawab tag ini .
sangat sayang terhadap Fatimah Abdul Razak :D

No comments:

Post a Comment