2011/03/30

theOtherSide..of Me?

lepas subuh aku berjaga.
dengan kata lain, aku bangun pagi :)
serius indah. cukup indah.
aku selalu ingat pesan Opah aku, bangun pagi pagi memang awesome.
tapi Opah aku takdelah sebut 'awesome'.
aku lupa kata kata dia yang last tuh, tapi lebih kurang macam awesome lah bunyi dia.
haha.
macam biasa.
nak segarkan diri, aku layan latte di pagi hari.
yes. I really need caffeine for avoiding me from sleeping.
aku kalau tidur sumpaa tak ingat dunia. tak ingat planet Bumi masih ada.
tapi stok latte aku tinggal satu tin jeh.
macam mana nih?
kena plan masa hujung minggu nih, nak pergi beli.
kalau tak mampus aku tidur time nak jawab final exam minggu depan.
nak kata dah ready ke tak, aku tak boleh nak conclude kan lagi.
tapi InsyaAllah, aku dah cuba manage masa untuk buat revision sebaik yang mungkin.
walaupun kadang kadang aku tidur terlebih.
memang rugi masa aku nak belajar.
terbuang kat situ jeh.
memang aku percaya, Masa itu Emas.
tak boleh nak patah patah balik dah.
bila situasi macam tu datang, timbul lah rasa menyesal dalam diri aku.
serius. aku jenis yang cepat menyesal dengan segala tindakan yang aku buat.
even aku dah tahu keputusan yang aku buat tu salah.
tapi, macam biasa.
ADA AKU KISAH??
haha.
aku menyesal, then aku buat tak tahu.
*geleng kepala sambil berfikir.
entah bila aku nak berubah.
lepas baca doa masa solat subuh tadi.
tiba tiba, aku rindu life aku kat PLKN.
even its suckssss, but really meaningful.
termenung aku sekejap.
aku realize, aku suka sangat diri aku masa kat sana.
even bukan betul betul macam diri aku, means aku jadi plastik kat sana.
but, I really enjoyed it.
nak bawa sangat diri tu balik kat sini, tapi tak boleh.
mungkin sebab ada manusia manusia yang kenal aku macam mana -_-

haishhh, tak nak dikenangkan dah.
anyway,
rindu theCA19
rindu theOrchidDELTA
rindu theBenumsK7S12010

dah dah. baik aku layan Account.
lecture law dah lah ponteng lagi.
takde mood nak hadap muka Dr. Farah.
even it is last lecture.
rilek lah, tutorial Jumaat nih aku datanglah.

No comments:

Post a Comment