2011/03/21

mata tak lelap

aku rasa blog nih kena tukar nama aku insomnia lah.

masalah masalah masalah.

dah berminggu minggu. aku langsung tak boleh tidur malam. macam mana ni?

sekarang pukul 5 pagi.
aku mula menapak atas katil lebih kurang pukul 2 pagi.
semua posisi tidur aku dah cuba, langsung tak berguna.
3 jam beb !
mata bulat. otak segar.
tengok Timm, perghhhh...punyalah sedap dia tidur.
cissssssss.

macam macam aku buat untuk tidur. berangan lah, fikir masa depan lah, buat perancangan lah.
serius. aku dah macam robot. kena tunggu tanggal bateri kot baru boleh tidur.

haishhhh. apa nak buat. baik aku sambung buat kerja di pagi pagi buta.

2 comments:

  1. kita senasib catt. aku ada baca entri kau sebelum nih. huhu

    ReplyDelete