2011/03/10

mood baru sampai

hari ini merupakan hari yang kesepuluh di bulan Mac.
macam macam yang dah jadi.

paling teruk bila RM100 aku hanya buat untuk makan chinese cuisine je -_-
serius. aku menyesal bayar kat Paul. aku menyesal pergi malam tu.

baik duduk dalam bilik diam diam tengok drama korea. hahahaha !!

nasib baik baju semua MakSu support.
sumpaa aku sayang kau MakSu. kau lah mak sedara aku paling the best yang aku ada. haha.

untuk lupakan sekejap kesesalan yang aku hadapi.
ini dia ubatnya...

the only rockstarr of the night..maybe. LOL.

my sayangss :D

gembirasedihsukadukasamasama :)

the best moment bila tangkap gambar ramai ramai. baru rasa happening malam tuh lepas dah tertelan agak banyak seafood. siot jehh -_-

nasib baik takde apa apa yang jadi. fuhhhh.

No comments:

Post a Comment