2011/03/19

insomnia kembali menikmati pagi

serius tak boleh layan tidur. konon konon nya bila mata dah bulat ni boleh lah aku habiskan segala assignment bagai kira duit.

tapi...

aku end up dengan tengok drama korea. sucksssssssssss.

pukul 5 pagi, sambung buat kerja. dengar dengar dah azan. rasa mengantuk baru sampai. kalau aku buat keputusan untuk tidur, memang aku bangun petang petang kejap lagi lah.

oleh itu, aku paksa diri aku untuk tidak tidurrrrr.

pergi cuci muka segala bagai. planning nak basuh kain, tengok tengok syiling tak cukup seringgit. nak basuh manual guna tangan memang taklah. teknologi sekarang dah maju, gunakan kemudahan yang ada tanpa mengeluarkan peluh keringat.

memanglah boleh jimat duit kalau basuh baju pakai tangan sendiri.
tapi aku dah ambil keputusan, takkan basuh baju pakai tangan lepas habis high skool.
cukup cukuplah 5tahun aku stay hostel + 3bulan stay kem plkn.
penat lahhhhhhh.

sambung cerita syiling tak cukup,
aku dilahirkan dengan otak yang agak bernas. vending machine kan ada. haha. aku jadikan machine tu 2 in 1, means ada 2 kegunaaan. beli air dan tukar duit syiling. haha.

memang terbaik.

turunlah aku ke bawah semata mata nak tukar seringgit kertas ni kepada syiling seringgit. alang alang bawa 2 ringgit. layan latte beb! perghhhhh. terasa pagi. haha

the only latte in KK12's vending machine. haha

mengikut fakta, kopi boleh hilangkan rasa mengantuk.

point aku cerita dengan kamu kamu ni,
lepas aku minum coffee latte ni, aku mula ngantuk gila babi. ada ubat tidur apa dalam tu. mungkin kerana itu adalah kopi susu. tapi kopi susu tetap kopi jugakk -_-

serius pelik.

aku terasa masalah biological aku semakin pelik.

eh pelik pelik.

No comments:

Post a Comment