2011/03/13

bila manusia dan hantu bercinta

dua tiga minggu kebelakangan ni aku layan drama Ghost kat 8tv dulu dulu. punya laa semangat aku download dua season sekali.

yelah, masa high skul aku stay kat hostel. manalah tahu ada drama macam nih.

sumpaaa jalan cerita dia layan beb !
kamu kamu patut tengokkkk.

season 1

season 2

even cerita dia agak tahyul sikit tapi ok laa. sesuai untuk tontonan umum. lagipun cerita ni tak sentuh isu agama atau kaum, hanya untuk hiburan semata mata.

yelahh, gila apa hantu nak bercinta dengan manusia.

kalau aku memang tak laaaaaa.

actually, cerita dia tak jiwang. takde cintan cintun pun. tapi sangat cooool bila hantu tuh mengekspresikan rasa jeles beliau terhadap manusia tersebut. huhu
tujuan utama hanya nak tahu punca dan macam mana hantu tu boleh mati. so manusia itulah yang tolong hantu tu siasat dan selesaikan semuanya sebab manusia tu je yang boleh nampak hantu tu.

season 2 ada ZA, sengal -_-

oleh kerana aku layan gilaaa.
virus dia pun melekat lah jugak kat member2 aku. semua pakat nak tengok. haha.
terbaik kan aku. huhu

ending untuk dua dua season sumpaaa layan. memang tak rugi habis aku meletihkan Stanley berjaga setiap malam semata mata kerja kerja muat turun yang aku suruh. kau memang banyak berjasa. haha


No comments:

Post a Comment