2011/11/16

#justsaying

prediction aku pagi tadi memang betul.
kelas valuation cancel.
aku sambung tidurr. zzz zzz zzz

.........................

aku suka waktu waktu sentimental.
masa masa mood tengah nak beremosi.
bukan emosi dari segi sensitif.
tapi emosi dengan hati yang santai dan harmonis.

woahhh. ada macam ayat nak bersajak tak?

hohohoho.

rutin harian bermula seperti biasa setelah bercuti selama seminggu untuk pertengahan semester satu.

tiada sebarang perubahan. agak lambat perubahan tersebut.

entah.

.........................

hari petang aku pada hari ini terukir banyak senyuman :)
berjalan seorang diri ke fakulti sambil mendengar lagu lagu The Script. 
bikin aku seorang yang cool menjadi lebih poyo :P
mood aku sangat baik dengan keriangan rakan rakan sekeliling.
aku gembira sebab ada sahabat yang awesomeeeee !! 

#luada?

haha. 

i wanna leave a smile.

:)

No comments:

Post a Comment