2010/08/09

kenangan


riang ria AB4. kelas tutorial aku. sayang mereka sangat sangat. mereka membantu aku dan aku membantu mereka. kami merupakan kelas tutorial paling rileks sekali. HAHA. tutor pun sempoi. kelas selalu cancel. ujian pun bincang bincang. tutorial pun tunggu sampai tutor bagi jawapan. HAHA. apa punya pelajar asasi laaaa..

kepada chepam, aku minta maaf sebab buli kau lagi. HAHA. tanpa disengajakan sebenarnya.aku tak terfikir nak sorokkan handphone kau. walaupun aku lah kepala tuhh tapi lepas nihh jangan laa terfikir nak kenakan aku balik.

bak kata Mad, itulahh kenangan.. semester dua belum tentu kita bersama lagi. apa yang terjadi hari ini kita akan ingat sampai bila bila :)

farah, se ann dan mad.. terima kasih kerana bersubahat. kalau tak, mesti tak dapat tengok chepam nangis. HAHA. seronok :D


p/s : chepam. kaw comel bile nanges. serius.

3 comments:

  1. haha..kenangaaann...!!syg korang.! :D



    chepam ^__^

    ReplyDelete
  2. hahaha.. sayang kowang gak !! siap ko wani, pas ni turn ko lak..hahhahahha

    ReplyDelete