2010/08/05

microeconomy


dua minggu berturut-turut aku terlepas microeconomy lecture class.

haissshhh..

yang 1st tuhh of course laaa aku ponteng..
tapi yg 2nd time nihh..
aku bleh demam plakkk..
tak lah terok mane..
tibe2 jehhh tak larat nak bangun..
sumpaa tak larat laaa..
kepala pun penin2..
masa aku bukakk je mata drpd tidur..
aku rasa macam dunia nihh berpusing pusing..
macam orang tak betul jehh aku masa tuh..

terpaksa lepas kan kelas microeconomy dan sambung tidur..

alhamdulillah..
tengahari tuhh aku terjaga..
bila tidur yang agak lama nihh..
badan aku mcm dah kebah..
sihat laa tuh makna nyeee...
aku boleh attend kelas petang nihh..

harap2 next week aku akan ke kelas microeconomy..
tak nak ponteng2 daaa...

I NEED TO CHANGE INTO A BETTER PERSON :)

No comments:

Post a Comment