2010/09/28

keadaan normal

semenjak beberapa hari yang lepas. kota bandaraya Kuala Lumpur setiap hari akan dituruni rahmat. setiap petang. dan suasana sekeliling pasti akan sentiasa sejuk. tetapi disebalik rahmat itu. ada musibah nya juga. dan aku tidak pasti adakah ini musibah atau rahmat?

hujan itu rahmat Tuhan bukan?

oleh kerana hujan yang sentiasa terlampau lebat. dengan suasana malam yang pasti sejuk kedinginan. ketahanan fizikal aku sudah tidak mampu bertahan lagi. aku tewas. aku tidak cukup tenaga untuk membalas penangan serangan nya. ah.

akibatnya, keadaan fizikal aku menjadi lemah. kepala aku pening pening. otak aku jua tidak boleh menyelesaikan matematik dengan baik apatah lagi mengeluarkan idea untuk projek animasi.

aku benci keadaan aku sekarang. bunyi hembusan yang agak kuat dan tidak terkira bilangannya. kadang kala ia tak mahu jua berhenti. aku rimas.

aku ingin kembali bertenaga.

No comments:

Post a Comment