2010/08/31

suasana hari raya malam merdeka =D

tanpa disengajakan. aku sambut jugak perayaan patriotik ni. tapi dengan cara yang tersendiri lah. haha. ini negara yang dimana lahirnya aku...jadi suka hati aku lah dodol!!

berbuka puasa di kedai makan ayam goreng pakcik Kentucky. sedap. ada 15 ketul tambahan 5 ketul lagi jadi 20 ketul kesemuanya. pakcik Kentucky sedekahkan 5 ketul ayam itu. buat amal jariah bulan bulan puasa ni, boleh tambah pahala kata beliau. haha. tapi kami 5 semanusia tak mampu nak habiskan seketul lagi. oleh itu, sedekahkan lah dekat sekumpulan manusia yang memang tengah lapar gila nampak gayanya. tambahlah jugak pahala agaknya. haha.

ada lah 2 orang ni. poket penuh lah katakan. siap singgah gerai minum SODA. membeli belah. wah. wah. sakan. memandangkan di kedai tersebut banyak cermin sebesar besar alam sampailah sekecil kecil alam, aku pun apa lagi. haha. misi tangkap tangkap lah.



nampak meriah kan?? kan? kan? kan? sayang sama kamu kamu lah!! heee~~~

untuk menghangatkan lagi suasana malam patriotik ni. kita berdisko ye rakan rakan. haha. seronok seronok :) golek punye golek. longkang punye longkang. sampai dua pusingan kami tari menari. hebat kan. haha. dan memang sangat penat. SIRHANFARIS telah menjadi johan dalam tarian di pusingan pertama manakala kalah di pusingan yang kedua kerana kedudukan tersebut telah di rampas semula oleh juara bertahan pada musim yang lalu iaitu AFIQNURFAWWAZ. beliau hanya menang tipis dengan perbezaan 1 mata. wah. SIRHANFARIS semakin hebat dalam tarian beliau. walau apapun, tahniah kepada mereka. berikan tepukan yang gemuruh. tepuktepuktepuk!!

aku? FATIMAH? bilakah giliran kita? FATINNABILAH kena tolak tepi. beliau pernah menjadi johan suatu ketika dahulu. sangat dengki :/

oh ya. SIRHANFARIS kini dikenali sebagai SEANFARIS!! wah. glamer gitu. :P haha

penat! letih! penat! letih!

menunggu detik 12 malam.

~~~~~~~~~~~~~ MERDEKA MERDEKA!!

haha. syok sendiri di tepi tasik beramai ramai. ada konsert. siap ada rakaman lagi. tapi aku tidak dapat menunjukkan kepada kamu kamu semua kerana mengandungi unsur unsur yang salah dari segi undang undang orang orang yang berkenaan. apakah??!! anda ingin menonton? silalah datang beramai ramai ke restoren midah.....semua dijemput hadir :)


p/s : bendera merah aku naik lebih tinggi dari bendera Malaysia pada malam patriotik ni. heh! grrrr...


4 comments:

  1. hahahhahaaaaa..bendera merah lagi tinggi.?hahahhaa..goood.! tahniah wani.!
    btw,,aku sangat happy menari2 tadi.!meningkat la dari sebelum ni.haha. :DD

    ReplyDelete
  2. haha..pas nih kene praktis lebey sket..haha

    ReplyDelete
  3. hahhahahaaa..yes.!practice makes perfect.!
    jap2..care cakap macam nak main lagi jee..haha.! :D

    ReplyDelete