2010/09/23

buta di waktu pagi

jam 1 pagi sambil menekan papan kekunci dengan dendangan lagu Sum 41 - With Me... oh. sudah tukar. ...dengan dendangan lagu All American Rejects - It Ends Tonight.... wah. macam kena pula lagu ini dengan waktu waktu begini.. yang keluar dari corong kedua belah earphone dengan aku yang hanya ditemani cahaya...............

..................perkongsian aku tergendala buat sementara.....ini semua gara gara mukabuku aku yang dipenuhi dengan kotak kotak sembang. aku terpaksa melayan mereka. biasalah bila ada tetamu kita kena layan dengan sebaik yang mungkin. dan dengan itu, terbantut mood penulisan aku buat sementara waktu dan waktu tidur aku akan menjadi agak lewat.........

......dan kini dendangan lagu Secondhand Serenade - Fall For You dimainkan. agak jiwang bagi aku untuk didengarkan pada waktu waktu begini. ada nilai sentimental dalam jiwa aku di situ. suasana aku kini hanya ditemani cahaya lampu komputer riba kesayangan aku di atas meja kerja aku. rakan sebilik sudah tidur. persekitaran sungguh sejuk akibat hujan yang turun sebentar tadi.

aku pelik dengan pemain muzik komputer riba yang telah aku shuffle kan ini. hanya memutarkan lagu lagu yang berjiwa emosional sahaja. apakah semua ini? Chris Brown & Keri Hilson - Superhuman.... lagu yang boleh aku kata tangkap leleh lah juga.

jam kini 2 pagi dan aku masih tidak tidur tidur lagi. mengantuk itu sudah pasti. sukar untuk aku pastikan kehadiran aku ke kelas pada jam 8 pagi nanti.

2 comments: