2011/01/08

aku di-tagged - 1


dapat AWARD daripada ALAMIEN ZULFISHAH. terimakasih terimakasih :) *nak laicikang tau

blog aku memang FABULOUS. aku tahu tu.
haha.
jangan nak perasan lahhh ! :P

1. Blog best sangat ke tak? sebab?
best. boleh carut karut marut kat sini. kongsi macam macam cerita dengan kamu kamu semua. tetapi aku bukan penulis blog yang tegar.

2. Layan lagu indon atau omputih?
mestilah omputih. lagu indon aku layan yang sedap sedap dengar je. zaman zaman sheila on 7 dan peter pan dulu aku gila gila jugak lah layan tapi sekarang macam apa jeh. kenapa tak tanya lagu korea? aku suka. haha. super junior, big bang, SS501...bla bla bla. suka tengok lagu yang ada dance. cooooool !

3. Coklat mana lagi popular, cadbury atau ferrero? Sebab suka makan?
aku kurang lah makan coklat. tapi aku pilih cadbury. cadbury popular sebab lebih murah daripada ferrero. ada macam macam jenis. kalau dapat yang black forest punye...pergghhh. sedap bhai.

4. Nickname yang GF/BF beri, nama manja?
aku takda BF. tiada jawapan yang diberi. harap maklum.

5. Berikan empat fakta tentang kamu.
-boros
-mulut boleh tahan cakap pakai lepas je.
-suka berangan. haaaa.
-tak suka pergi kelas jam 8 pagi -_-

6. Jika ada 50sen nak beli apa?
err..tak beli apa apa kot. simpan untuk basuh baju. mesin basuh kat kolej aku pakai syiling 50sen dengan 20sen je.

7. Siapakah empat orang yang paling kamu sayang?
-diri sendiri dan juga famili
-RETRONESS
-HAWNFEK
-GARIS
*aku macam tak menjawab soalan kan? susah lah. ramai sangat yang aku sayang.

8. Tag untuk enam orang yang kamu sayang. Blog yang kamu rasa cantik.
tak nak tag !! sebab blog blog orang yang aku sayang semua tak cantik. boo boo !

3 comments:

  1. hahaha!!.wanie ku sorang yg boross...

    ReplyDelete
  2. pojieeee !! rindu kaw lah gilaaa. kau ade blog ke? nk followww.

    ReplyDelete
  3. hahahh..rinduuu jgk kt andaa wanieyy~~~
    bezaman da follow bru nk perasan..hahaa..pegila follow.. pojiepojiepojie.blogspot.com (=

    ReplyDelete