2011/01/28

kosongkan otak

exam dah habis, otak gua pening.
pening nak buat apa lepas ini.
belajar? memang tak lahhh. cuti beb! sapa nak pegang buku? kasi tahu aku sikit.

aku masih di atas kerusi bilik C223 aras dua blok C kolej kediaman kedua belas universiti malaya.
kenapa aku tak balik rumah lagi?
aku bukan budak design yang perlu siapkan projek untuk kelas esok.
tapi, kenapa aku belum balik rumah sedangkan cuti dah bermula.

persoalannya....
rumah bukan tempat aku. aku tak suka balik rumah. bukan macam orang lain.
rumah aku bukan ada hantu pun, bukan nya tak best, tapi hati aku bukan kat rumah.
hati aku dalam badan aku lahhhh.. takkan nak operate letak kat rumah, ye tak?

nak pergi jauh..
bila aku dapat pergi jauh..?
haishhh.

aku tak suka cuti kena balik rumah. pelik kan.
aku tak suka bila aku dah habis asasi.
5 bulan beb!
jauh lagi bulan 9 tu.

mana hala tuju aku?
cari kerja kat kL atau ikut mama?
FUCK.

No comments:

Post a Comment