2011/01/09

hujung minggu

ohhhh. ahad datang lagi. ho ho ho !

untuk hari ni, aku lepak bilik je. buat tutorial, kerja sikit, main cityville kat facebook, berangan dan berangan, fikir masalah duit lagi....

haishhh. mesti kamu kamu bosan kan kalau baca blog aku je mesti cerita pasal masalah aku yang paling besar dalam hidup aku, DUIT WANG FULUS PITIH.

bukan apa, untuk pembaca pembaca blog aku yang tegar, semestinya kamu kamu tahu yang aku tak pandai nak kawal duit aku.

fineee.

aku seorang yang sangat boros. dan untuk pengetahuan kawan kawan GARIS aku, elaun aku dah habis. licin. adalah dalam RM50 tapi apalah sangat kan. memang dah takda apa dah. gilaaa. sumpaaa aku tengah buat kerja gilaaaa.

macam mana aku nak jawab dengan mak aku nanti -_-

biaq pi laaaa. pandai pandai lah aku kelentong.

seriously, i need someone who can control me. who can manage my own pocket money. someone who really honest. someone who can advice me a lot.

aku betul betul nak kurangkan habit aku dalam berbelanja. serius. aku tak reti lahhhh gilaaaaa.

dah lama aku tak dengar orang membebel kat aku macam opah aku. tiba tiba rindu kat bebelan opah aku pulak. ape kes daaaa.

aku sangat degil. Fish kata, aku terlalu manjakan diri aku untuk hidup aku. memang mengada ngada jadinya aku ni.

haishhh.

3 comments:

  1. klu aku study kat um jgk, aku rasa duit kau byk lagi skrg. cett!

    ReplyDelete
  2. emmm aku bg cdangan pon xpnai sebab aku cek baki ptptn aku smalam aku pon terkejut besar haha! cm na nk hidup.. anyway, ko cuba cri kaunselor g baik

    ReplyDelete