2011/01/11

hidup mengada mengada

teruk teruk teruk.

aku sedang alami kehidupan yang teruk. teruk sebagai seorang aku -_-

malas. boros. suka ponteng kelas. susah nak datang kelas pukul 8 pagi. nak study apatah lagi. buat tutorial pun merangkak rangkak. nota pun lintang pungkang.

aku nak jadi pelajar yang skema boleh tak?

tapi tak nak jadi 'skema ayam'. hahaha ! dah lama tak pakai ayat tu. aku pun tak paham kejadah maksud sebenar skema ayam tu.

perubahan perubahan perubahan !

berapa banyak kali dah aku sembang pasal nak ubah cara hidup. terlalu banyak, sampai aku dah tak ambil kisah. biaq pi laaaaa.

ok ok. aku perlu ubah rutin harian hidup aku. semua nya kena slow-slow.

penat lah belajar -_- tapi aku rindu zaman sekolah.

nasib baiklah aku tak bercinta, aku rasa bercinta tu pun penat jugak. kena main dengan hati dengan perasaan. chewahh !

poyo aku dah keluar. cett !

dah dah. tak tau apa dah yang aku merepek pasal hidup aku ni.

aku nak sambung main cityville :D

No comments:

Post a Comment