2011/01/08

aku di-tagged - 2

aku di tagged oleh FATIN NABILAH JAILANI. dah lama dah aku kene tagged dengan chepam nih. tapi baru sekarang teringat nak buat. huhu. biaq pi laaaaa.

Apakah status anda?
status yang mana nih? facebook? twitter? huhu.
aku single, dalam golongan golongan yang agak loser.

Ceritakan tentang diri anda :
seorang pelajar asasi alam bina universiti malaya. tak suka kelas pukul 8. selalu jugak ponteng kelas. dah jadi habit. habislah aku -_-
seorang yang sangat sangat boros. suka makan. banyak habiskan duit hanya kerana suka makan. tapi aku tak gemuk. sesuai dengan tubuh badan aku yang agak rendah. fineee. i admit it.

Ceritakan tentang blog anda :
PRIMA FACIE. permanent name. takkan tukar sampai bila bila. cari lah sendiri dalam kamus maksud dia.
blog aku hanya bercerita tentang apa yang berlaku di sekeliling hidup aku. ada cerita juga tentang apa yang berlaku pada hidup aku. kadang kadang bercerita tentang pandangan aku terhadap sesuatu perkara. blog aku kadang kadang boleh jadi serius, kadang kadang boleh jadi fun.

Apa pandangan anda tentang dunia blog :
blog nih ada macam macam fungsi. untuk orang orang biasa macam kita, kita hanya nak kongsi apa yang berlaku tentang kita kepada semua orang. ada sesetengah pihak lebih kepada menyebarkan propaganda politik, informasi, bla bla bla.... so, ikut suka manusia tu lah nak buat apa dengan blog dia.

Nasihat kepada rakan-rakan yang baru nak buat blog :
biaq pi laaa. ada aku kisah. suka hati korang lah nak buat apa dengan blog korang.

Nyatakan keunikan pada blog anda :
blog aku sungguh coooool ! ok, aku bajet.

Sampai bila nak berblogging?
sampai blogspot nih dah tak popular dah. mungkin mark zunkerberg ada idea lain yang lebih hebat untuk meng-improve-kan facebook menjadi ke arah blog.


No comments:

Post a Comment