2011/01/15

sayang kawan terima kasih

sia sia aku join tengok filem Khurafat. serius. aku takut nak tengok cerita hantu sebenarnya. memang rugi. bukannya tengok hantu tu pun. tutup muka dengan beg je lebih. tak berguna langsung.

bukan apa. tak kena dengan jiwa. aku tak suka bila dah berani, dah tak jadi berani.

aku cuma eksited nak tengok Syamsul Yusof angkat mayat dalam kain kafan tuh jeh. sumpaaa dia cool habisss ! haha.

lakonan je pun.

Adlyn Zuraimi dan Fatin Nabilah, aku insaf. tak nak sudah tengok cerita seram seram. korang sedar lah korang tuh penakut jugak. nak berlagakkk pulakkkkk ! haha.

anyway, terimakasih sangat sangat kepada Aman Othman sebab bawa kitorang satu geng turun padang wayang semalam. lepak kat Pelita, battle dengan Farah Nazira. sumpaaa Aman memang cool. tapi aku tak suka Aman bila dia buat muka basem dia. menyampah aku -_-

oh ya. kambing gurun turun UM. haha.

kalau lah kau dapat tahu aku panggil kau kambing gurun lagi..sumpaa kau mengamuk kat aku. haha. rilekk ar braderr.

well, seronok dapat jumpa kau lagi Muzammil S.Borhan. aku suka bila dapat sembang bual dengan kau. serius fun gilaaaa. haha. macam macam cerita yang kau ada. kau memang happening. gua salute sama lu la kawan.

oh ya. thanks for the Carls Junior and the PDI shirt. sumpaaa aku sayang kau lah gilaaa. and Muz, aku nak pesan, kalau main ragbi jangan asyik nak patah sana sini. tulang kau memang tak kuat. pergi minum susu banyak banyak lahhhh.

eyh eyh, tertinggal sorang lagi.

for Nur Asiqah, serius kita dah lama gilaaa tak lepak. even sekejap je kita hang out together tadi tapi best. suka jalan jalan, shopping shopping tingkap dengan kau. oh ya, kau nampak je kurus tapi serius lemak kau bertambah -_- aku tak tahu kau makan apa. nasib baik lah kau tinggi, tak lah nampak sangat lemak kau tuh. haha. perut kau memang kena cover lahhh, kalau tak serius menggelebehhh.

kau suka kutuk aku pendek kan.... nah !aku nak gelak kuat kuat. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! pakai baju kurung je lahhh Ieka :P

haha. macam macam.

No comments:

Post a Comment