2011/01/23

agak tersedar

~~~ life ain't just a joke....and why are we laughing! ~~~

Dead ! by My Chemical Romance

semalam gila gila aku layan MCR. perrrggghhh ! rasa macam tengah high waktu tu. haha ! otak aku dah tak betul. Safwan kata aku tension stress. tapi aku rasa tak. otak aku bersih dari segala masalah.

masalah duit? pun tak. ok je. alhamdulillah, masalah duit wang fulus pitih aku dapat aku control sikit. heh ! sikit je laaaa.

stress nak exam? hurmm, no point bagi aku. pandai pandai laaa aku cover apa yang patut. dapat jawab ke tak bergantung pada diri aku.

nak tak nak. terpaksa ada sesi tembak menembak esok.

dah aku malas nak study gila gila. biaq pi laaaa.

aku baca sepintas lalu. baca sekali dua dah cukup. itu kira berbaloi bagi aku untuk aku dapat cover subjek tu. haha ! apa nak jadi, jadi lah.

hidup aku agak terumbang ambing sekarang.

aku dah kata, aku bukan 'last-minute student'. dah nak exam bukannya study mana sangat. masa aku banyak terbuang dengan online, main game.

aku belajar bila mana aku rasa nak belajar.

aku kena cari diri aku yang dulu balik. sebab aku tahu macam mana nak study smart, bukannya study hard, dan juga bukan study last last minute.

kehidupan bukannya sesuatu yang boleh dibuat mainan. aku kena mula sedar daripada sekarang.

1 comment: