2011/01/08

jumaat jadi cuti sendiri

nak cerita apa yang berlaku pada hari jumaat dalam dua jam sebentar tadi.

yelaaaaa, sekarang kan nak dekat pukul 2.

untuk hari ini sahaja aku dah ponteng EMPAT kelas sekaligus. wahhwahhwahh ! gilaaa. jawapan aku satu je. MALASSSSS ! ya, aku seorang pelajar yang sangat malas dan boleh jadi pelajar yang sangat rajin. ha? ha? macam mana tu?

biaq pi laaaa.

aku ada program untuk hari ini. membeli belah bersama besfren aku yang berspesimen sepat. hahaha ! aku hebat sebab ada besfren macam itu. korang ada?? tak ada kan....huhu.. boo korang boo.

ok, aku macam sengal.

shopping ! shopping ! shopping !

ada duit boleh la shopping. kalau takda mula lah merempat pinjam duit kat kawan kawan. itu kalau aku lah. aku tahu kamu kamu ada yang pandai jadi encik jimat ni.

Fish shopping macam macam tadi. siap ada shoppinglist lagi. serius. aku jeles tengok dia beli baju banyak banyak -_-

dan aku?? sepanjang penjelajahan aku di sungai wang tadi, ini sahaja yang aku dapat cari...

victoria skinny
ipanema slippers

and

i got a gift

woot! woot!

credit to timmrsac.

comel tau. suka sangat sangat walaupun bentuk dah macam telur ayam.
aku tak tau ini apa. aku nak bagi nama, tapi tak tau nama apa yang sesuai.

hurmmm..

jap jap.

errr.

KON-KON !

anyway,
thanks a lot to ALAMIEN ZULFISHAH.
aku sayang kau lah gilaaaa.
kita sahabat sampai dunia kiamat.
:)

untuk kawan kawan TiKL aku, Fish kata muka Kon-kon ni macam Ochink sebab kening tebal. sumpaa aku gelak besar bila tengok balik.

HAHAHAHAHAHAHA !!

No comments:

Post a Comment